Tässä tiedotteessa kerromme, miten varmistamme turvalliset asiakaskohtaamiset ja palvelumme laadun myös tämän kaltaisissa poikkeustilanteissa.
Kaikki Canoraman palvelut ovat käytettävissänne myös poikkeustilan ajan.
Canoraman lähituki, ylläpito sekä myynti palvelevat normaalisti. Mikäli tarvitsette tukea ICT-asioissa, tavoitat meidät alla olevista numeroista.
Asiakastapaamiset
Suosimme asiakastapaamisissa Microsoft Teams, Skype tai muita etäyhteydenpitotapoja. Tapauksissa, jossa asiakastapaaminen on välttämätöntä, kontaktoimme asiakasta ennen tapaamista toimintatapojen varmistamiseksi. Olemme päättäneet myös perua kaikki kevään asiakastapahtumamme.
Lähitukemme sekä huoltoteknikkomme käyttävät jatkossa työskennellessään kumihanskoja, mikäli he ovat tekemisissä esimerkiksi asiakkaan tietokoneiden ja muun laitteiston kanssa. Lisäksi puhdistamme käyntiemme yhteydessä laitteiden yleiset kosketuspinnat.
Pahoittelemme varotoimista aiheutuvia mahdollisia haittoja. Kiitämme asiakkaitamme ja sidosryhmiä ymmärryksestä ja yhteistyöstä!
Kaikki Canoraman palvelut pääset katsomaan tästä.
Ohjeistamme henkilöstöämme – tartunnan torjunta Pyrimme välttämään turhia riskejä influenssakaudella. Olemme tiedottaneet henkilökunnallemme viranomaisten ohjeistukset ja tehneet sen pohjalta tarvittavat muutokset työohjeisiimme. Seuraamme koronavirusta koskevia THL:n antamia ohjeistuksia ja viranomaistiedotteita päivittäin. |