Kome Oy
Canoraman asiakasreferenssi
Kome Oy:n ja Canoraman yhteistyö alkoi jo vuonna 2014 palvelinten ylläpidon ulkoistamisella. Canorama löytyi heille sopivaksi toimittajaksi hetkellä, jolloin riittävää IT-osaamista ei ollut omasta takaa.
”IT-hommia tehtiin vasemmalla kädellä, kun talossa ei ollut osaamista eikä aikaa syventyä”, Kome Oy:n tuotannon suunnittelija Pasi Olkkonen kuvailee lähtötilannetta.
Kun palvelinasiat olivat hoidossa, Kome on ulkoistanut Canomaramalle esimerkiksi tietoturvaan ja tulostukseen liittyvät palvelut.
Yhteistyön tärkeimmät liiketoimintahyödyt:
- Kriittiset IT-palvelut kuntoon tehokkaasti
- Palvelimet eivät aiheuta käyttökatkoja tai hidasta työtä
- Laitehankinnat ja päivitykset keskitetysti yhden kumppanin kautta
- Säästynyttä työaikaa ja hermoja
- Helppo ja keskitetty tapa kehittää työntekijöiden osaamista
Sähköisellä oppimispolulla O365-osaaminen ajan tasalle
Nykyisin Canorama tarjoaa Kome Oy:lle myös sähköisen oppimisportaalin, jonka avulla Office-ympäristön käyttöä on voitu tehostaa yrityksessä. Koulutuspalvelun ansiosta Komella on voitu omaksua parempia työtapoja, eikä työaikaa kulu niin paljon ohjeiden etsimiseen tai Office-työkalujen kanssa epäröimiseen.
Miten ulkoistettu IT näkyy yrityksen arjessa? Miten sähköinen oppimisportaali on auttanut Komea työn tehostamisessa? Lataa maksuton case-kuvaus ja lue koko menestystarina!
”Jos jotain kysyy, vastaus tulee”, Olkkonen kuvailee luottamusta Canoraman palveluvalmiuteen.